Sayfalar

16 Mart 2013 Cumartesi

Siyah Beyaz Göz Makyajım



Özenli makyaj yapmak için resmen vakit bulamıyorum:) Hafta içi dolu, hafta sonu dolu... Bugün evde boş boş oturmuşken fırsatı değerlendirip bir makyaj yapayım dedim. 



Önce göz üstü çizgisinin hizasında siyah göz kalemi çektim. Kalemi çekerken son kısmını biraz kalın tuttum. 




Far fırçamla kalemi kaşlarıma doğru dağıttım. Rahat dağıtabilmek ve istediğim rengi verebilmek için far kullanarak dağıttım. Ben kahverengi far seçtim.


Kalemin hemen altında kalan kısmını beyaz far ile doldurdum ve fırçamda kalan far ile kaşlarımın hemen alt kısmını da renklendirdim. Vazgeçemediğim diplinerımı çektim. Bunu farın bittiği yere kadar ve çok kalın çekmemeye özen gösterdim.


Ve rimeli sürerek makyajımı tamamladım.














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikriniz ne olursa olsun benim için önemli. Teşekkürler...