Sayfalar

17 Nisan 2013 Çarşamba

Sizce De Mavi Yakıştı Mı?













Bu pazar oturdum, üşenmeden makyaj yaptım:) Aslında ben kendime yeşil ve tonlarını yakıştırıyorum ve çoğunlukla da o renkleri kullanıyorum ama "Bu sefer de mavi deneyeyim, ne kadar kötü olabilir ki?" dedim ve denedim. Aşama aşama nasıl yaptığımı aktarmak istiyorum size. Önce far bazı kullandım tabi ki. Sonra çok açık bir beyaz farı tüm göz kapağıma uyguladım. Kontur fırçamla siyah farı göz bitiminden göz pınarlarıma doğru dairesel hareketlerle yedirdim. Bunu yaparken göz bitiminin daha yoğun olmasına dikkat ettim. Ağırlığı oraya verdim yani. Daha sonra parlak beyaz toz farımı ıslak olarak siyah farın altında kalan bölgeye uyguladım. Ve son olarak da mavi dipliner ve maskara sürüp işlemi sonlandırdım. Biliyorsunuz dipliner benim vazgeçilmezim. Bu makyajda diplinerı biraz kalın uyguladım. Mavi siyah ve beyazla buluşunca çarpıcı bir hal aldı. Bence mavi de fena olmadı. Ya sizce? :)

6 yorum:

  1. Kesinlikle katılıyorum.. Mavi muhteşem yakışmış ;)

    YanıtlaSil
  2. Bence çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür kızlar. Beğenmenize sevindim:)

    YanıtlaSil
  4. mavi diplenır ınızın markası nedir

    YanıtlaSil
  5. Rapsodi. Mavi renk yakisacak mi diye almistim. 3-4 tlydi. Renk tonunu cok guzel yansitiyor ama yine de kaliteli birr dipliner degil.

    YanıtlaSil
  6. Rapsodi. Mavi renk yakisacak mi diye almistim. 3-4 tlydi. Renk tonunu cok guzel yansitiyor ama yine de kaliteli birr dipliner degil.

    YanıtlaSil

Fikriniz ne olursa olsun benim için önemli. Teşekkürler...