Sayfalar

20 Haziran 2013 Perşembe

Header Nedir? &Benim Headerim

Merhaba diyerek başlamak istiyorum çünkü çok uzun zamandır yazmıyorum:) Ülkedeki çalkantıları düşünmekten uykularım bile kaçarken yazı yazmak aklıma bile gelmiyordu. Fakat bir süre sonra düşündüm ki günlük işlerimizi ne kadar aksaklığa uğratırsak yani moralimizi ne kadar düşük tutarsak güçsüzlüğümüz de o kadar fazla olacaktır. Bunun üzerine verdim gazı kendime ve oturdum bilgisayar başına. Header konusunu seçtim çünkü birçok kişi hatta birçok blogger headerin ne olduğunu bilmiyor. Ben de zaten yeni öğrendim:) Header bloglarda internet sitelerinde giriş sayfasında gördüğünüz o süslü püslü özel hazırlanmış resimlerdir. Ben kendim hazırlamadım. Bir blogger arkadaşın gönüllü olarak header hazırladığını duydum ve ona mail atarak bir header hazılaması için ricada bulundum. O da bana üç header hazılamış. Ben birini seçtim ve bloğuma uyguladım. 



O arkadaş kim mi? Buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikriniz ne olursa olsun benim için önemli. Teşekkürler...