Sayfalar

19 Ocak 2014 Pazar

ARTISTRY Güclü Örtücü

Haydi simdi de ARTISTRY Güclü Örtücü`yü taniyalim.
Bu ürünü bir arkadasim benden satin aldi. Kendim kullanmadim. Cünkü ben kapatici kullanmiyorum:) Ama arkadasim cok cok memnun kaldigini iletti. Ben de siye özelliklerini söyleyeyim.

  • Lekelerin, koyu halkalarin, renk farkliliklarinin ve ince cizgilerin görünüsünü en aza indirmek icin gereken hersey cildi mükemmellestiren tek bir üründe toplanmistir.
  • Göz fondoteni olarak idealdir.
  • Icindeki SPF 15 zararli UVA/UVB isinlarina karsi korur. 
  • Ideal Renk Teknolojisi cilt renginize uyar. 
  • Koruyucu cilt bariyeri cildi nemlendirir ve erken yaslanma belirtilerinin önlenmesine yardim eder.
  • Uzun süre dayanan formül cildi pürüzsüz hissedilmis birakir. 
  • Tüm cilt tipleri icin uygundur.
ARTISTRY ürünlerinde benim en cok dikkatimi ceken sey, günese karsi korumasi, nemlendirmesi, ince cizgilerle savasmasi, cilt rengine uyum saglamasi ve sürüldükten sonra kisilerin sürmüs olduklarini unutmasi.

Bu arada miktari 3,1 gr.
Iki ayri tonu var. Tonlara ve ürün fiyatina bakmak icin tik tik ve tik tik



 

2 yorum:

Fikriniz ne olursa olsun benim için önemli. Teşekkürler...