Sayfalar

19 Mart 2014 Çarşamba

Loreal Makyaj Temizleyici Göz ve Dudak

Birinci pakedinibitirmis bulundugum makyaj temizleme ürünüm ile ilgili daha detayli bilgi vermek istedim. uzun zamandir kullaniyorum ve bu deneyimimi ayni ürünü kullanmak isteyen kisilere de aktarmaktan memnun olurum:)
 
Aslinda su ana kadar bircok makyaj temizleme ürünü kullandim. Bunlardan beni etkileyen iki ürün var. Biri Loreal digeri ise Dior. Dior`un fiyati 60 TL civari. Loreal`in ise 20-25 TL arasi birsey. Ben Diora  hayran kaldi^m. Ama cok sik göz makyaji yapan biri olarak biraz pahali geldi.(Sik sik almam gerekecekti.)
Sonra Loreali denedim ve ondan da cok memnun kaldim. Neden memnun kaldim?
Iste cevaplari:
 
 
  • Yagli bir yapisi var. Ama kullandiktan sonra vicik vicik olup gözünüzde yag birikintisi birakmiyor. Yani kullandiktan hemen sonra gözünüz tertemiz ve kuru oluyor.
  • Göz cevresini yumusatiyor. Bir nevi nemlendiriyor.
  • Kayarak makyaji bir iki hamlede temizliyor.
  • Makyaj temizleme pamugu ile temizleyin. Sertlesip gözü tahris etmez. Bir yerden birkac kez gectiginizde yumusak ve kaygan olduüu icin rahatsizlik vermez.
 
  • Kirpik diplerine kadar inerek derinlemesine temizliyor.
  •  
Iste bendeki izlenimleri bunlar. Cilt tipine göre farkli etkiler birakir mi bilemiyorum. Kullanip da farkli etki gören arkadaslar da izlenimlerini paylasirlarsa sevinirim. Ben gönül rahatligi ile kullanabilirsiniz diyorum.  
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikriniz ne olursa olsun benim için önemli. Teşekkürler...