Sayfalar

25 Ağustos 2014 Pazartesi

Siyah Tonunda Göz Makyaji

Merhaba, bu hafta sonu kardesime yaptigim goz makyajini sizlerle paylasmak istedim.
Uygulamama dair resimleri asama asama koydum.

İlk resim makyajsiz. Daha sonra göz kapaginin tamamina su yazimda yorumladigim far bazini uyguladim.
Ardindan su yazimda kullandigim teknikle kaslarini belirginlestirdim.

Siyah tonlarinda bir makyaj istedigi icin siyah far kullandim. 
Göz kapagi cukuruna siyah fari uyguladim. Kullandigim far fazla tozlu bir fardi bu yuzden sonradan tasan kismi coktu. Far uygulamasindan sonra tasan kisimlari temizledim.
Goz kapaginin acikta kalan kismina beyaz far ve ardindan dipliner uyguladim. 



Son asamada rimel var tabiki. Rimelimi surup makyajimi tamamladim.

Uygulamada kullandigim urunlerin resimlerini de koymak isterdim ama bir aksilikten dolayi ilgilenemedim.
Sevgiyle kalin:)

2 yorum:

Fikriniz ne olursa olsun benim için önemli. Teşekkürler...